Figuranten met auto gezocht voor film Sinterklaas en het Pak

Hier kun je alles kwijt wat niet specifiek met de Renault 9 of 11 te maken heeft.

Moderators: RPV, Gerjan_Karssen

Figuranten met auto gezocht voor film Sinterklaas en het Pak

Berichtdoor Lazysnake » Wo Jul 21, 2010 1:37 pm

Figuranten met auto gezocht voor film Sinterklaas en het Pakjes Mysterie

(tekst: ingezonden)

Beste allemaal,

Voor a.s. vrijdag of zaterdag (23 of 24 juli) hebben wij figuranten nodig! Deze figuranten moeten in het bezit zijn van een auto, aangezien deze nodig is voor een scène waarin een file op de snelweg te zien is!

De opnames zullen plaatsvinden op vliegbasis Soesterberg. Ga er vanuit dat de opnames een gehele dag duren...... Wat voor auto je hebt maakt niet uit, busje, vrachtauto is allemaal prima!

Dus, heb je een auto en ben je vrijdag en/of zaterdag beschikbaar laat het dan even weten! rian@sinterklaasdefilm.nl

We gaan maar op 1 van deze 2 dagen filmen.......je hoort uiteraard zo spoedig mogelijk welke dag dit geworden is!
(zet er aub wel in wat voor auto je hebt (pers.auto/busje/vrachtauto) en welke dag(en) je beschikbaar bent)

We kunnen maar een x-aantal auto's gebruiken, dus wie het eerst komt, wie het eerst maalt......

Met vriendelijke groet,

SRSP Films
Rian de Laat
Renault 9 louisiane
LZ-18-NT
282.000 Km
Gebruikers-avatar
Lazysnake

Berichtdoor Johan » Wo Jul 21, 2010 3:01 pm

Ik heb deze even verplaatst naar het Onzin/Off-Topic gedeelte, daar is dit onderwerp beter op zijn plek denk ik.

Helaas moet ik zelf werken, maar veel succes!
Johan

Terug naar Onzin (Off-Topic)