Het Renault 9/11 Club chat topic

Hier kun je alles kwijt wat niet specifiek met de Renault 9 of 11 te maken heeft.

Moderators: RPV, Gerjan_Karssen

op zijn KOP ???

Berichtdoor Pedro » Ma Mei 03, 2010 7:44 pm

was het een rode met een witte MOTORKAP? zo ja dan is dat iemand die nooit NUCHTER RIJD, dus tja ......
Pedro

Re: op zijn KOP ???

Berichtdoor Ralph » Wo Mei 26, 2010 9:43 pm

Pedro schreef:was het een rode met een witte MOTORKAP? zo ja dan is dat iemand die nooit NUCHTER RIJD, dus tja ......

Die was het niet, want staat nu te koop:

http://link.marktplaats.nl/350221545

Afbeelding
ralph a choisi elf
Laguna 2 ph.2 2.0T Aut.
Gebruikers-avatar
Ralph
Site Admin

Berichtdoor Broadway11 » Wo Mei 26, 2010 10:02 pm

Het zal wel geen 11 geweest zijn. Ik heb er een paar lokale kranten op nagezocht (op het web) en ik kwam alleen een andere auto tegen die ergens helemaal ondersteboven van was.
De foto's van die rood-met-witte zijn zo te zien van voor de voorlaatste aanrijding... (hij had een paar weken geleden nogal wat schade aan de voorkant).
Broadway11

Berichtdoor Gerjan_Karssen » Wo Mei 26, 2010 11:41 pm

Wel een leuk ding, (ff de witte motorkap wegdenken :P )

Is er niet toevallig iemand die zo'n rode motorkap heeft?
Vive La Différance
R11 GTL
Gebruikers-avatar
Gerjan_Karssen

Berichtdoor Johan » Ma Jun 07, 2010 9:51 pm

Laat ik jullie eens mee delen dat ik zojuist gereageerd heb op een advertentie voor een R11 in Frankrijk... :Y

Ik vermoed dat de auto net wat boven mijn budget zit momenteel, maar niet geschoten altijd mis lijkt me.

Hoe dan ook, ik hoop dat er een reactie gaat komen, mijn Frans is namelijk niet heel denderend. *:|*
Johan

Berichtdoor RPV » Ma Jun 07, 2010 10:04 pm

Ah, er komt weer een R11 op het erf!

Nu idd maar hopen dat die Fransoos reageert. Weet uit ervaring dat ze niet zo happig zijn om te reageren. Frans spreken hoeft niet, daar heb je vertalers voor:

http://nl.babelfish.yahoo.com/

Ben wel benieuwd waarop je hebt gereageerd. Heb je een linkje?
Gebruikers-avatar
RPV

Berichtdoor RPV » Ma Jun 07, 2010 10:07 pm

Ik heb trouwens ook wel een franstalige collega, dus mochten we een telefoontje moeten wagen dan hoor ik het wel even.
Gebruikers-avatar
RPV

Berichtdoor Johan » Ma Jun 07, 2010 10:20 pm

Eén van mijn beste vrienden woont in Frankrijk, dus wellicht dat ik hem sowieso nog even ga vragen om te bellen. Maar natuurlijk wel bedankt voor het aanbod! ^O^

Het gaat in ieder geval om de volgende auto:

R11 TXE Electronic
Johan

Berichtdoor Gerjan_Karssen » Di Jun 08, 2010 12:02 am

Johan schreef:R11 TXE Electronic[/url]

Je leert het ook nooit hea! :P :P :P

Wel gaaf joh! ben benieuwt wat er van komt! als 2de auto moet je gewoon een super gaaf ding hebben natuurlijk ^O^
Vive La Différance
R11 GTL
Gebruikers-avatar
Gerjan_Karssen

Berichtdoor Johan » Di Jun 08, 2010 10:14 am

Ja inderdaad, dat is precies de gedachte. Als 2e auto, technisch gewoon goed, optisch hoeft het in eerste instantie niet perfect te zijn. (dat is deze ook niet, want hij is niet zwart...O-))

Ik ben heel benieuwd wat er uit gaat komen. Voorlopig heb ik nog geen reactie mogen ontvangen van de beste man.
Johan

Berichtdoor Johan » Wo Jun 09, 2010 4:00 pm

Aangezien ik nog geen reactie heb gekregen heb ik maar wat verder gekeken:

- TSE
Zou origineel 34k moeten hebben gelopen. Interieur ziet er op de foto dan ook fantastisch uit! Maar zo te zien is er wel eens een andere deur ingezet...

- Turbo
Heeft 160k achter de kiezen, motor loopt niet. Maar er zit een andere motor+turbo bij. Verder is hij precies zoals ik een Turbo zou willen: (witte Phase1 5drs) en dat voor €500,-
Johan

Berichtdoor RPV » Wo Jun 09, 2010 4:37 pm

Johan schreef:- Turbo
Heeft 160k achter de kiezen, motor loopt niet. Maar er zit een andere motor+turbo bij. Verder is hij precies zoals ik een Turbo zou willen: (witte Phase1 5drs) en dat voor €500,-

*:)* TURBO!!! *:)*
Gebruikers-avatar
RPV

Berichtdoor Johan » Wo Jun 09, 2010 4:44 pm

Ik moet zeggen dat het inderdaad erg verleidelijk is. Het enige probleem; de (technische) ruimte om zo'n engine swap te doen.
Johan

Berichtdoor Alpine » Wo Jun 09, 2010 4:56 pm

Johan schreef:Ik moet zeggen dat het inderdaad erg verleidelijk is. Het enige probleem; de (technische) ruimte om zo'n engine swap te doen.

Waar staat de auto ergens,logistiek nog een beetje te doen qua afstand?
Voor het geld stond hij hier in NL geen dag te koop :D
Alpine GTA V6 Turbo '86
Teilhol Renault 4 pick up' 79
Gebruikers-avatar
Alpine

Berichtdoor Johan » Wo Jun 09, 2010 5:14 pm

Alpine schreef:
Johan schreef:Ik moet zeggen dat het inderdaad erg verleidelijk is. Het enige probleem; de (technische) ruimte om zo'n engine swap te doen.

Waar staat de auto ergens,logistiek nog een beetje te doen qua afstand?
Voor het geld stond hij hier in NL geen dag te koop :D

Laat ik het zo zeggen, als ik ruimte had gehad thuis had ik hem dit weekend opgehaald...!! Daarnaast woont een vriend van mij praktisch op de route er naar toe, net boven Parijs.
De auto staat een ruime 600 km van waar ik woon.
Johan

VorigeVolgende

Terug naar Onzin (Off-Topic)