Pagina 22 van 28

BerichtGeplaatst: Wo Jun 09, 2010 6:10 pm
door RPV
Mocht je interesse hebben in die Turbo dan moet je bellen, want op mail antwoord hij niet. Voordeel is dat deze persoon het tenminste even vermeld in de advertentie ipv gewoon niet te reageren zoals de meesten >:( .

BerichtGeplaatst: Wo Jun 09, 2010 7:33 pm
door Johan
RPV schreef:Mocht je interesse hebben in die Turbo dan moet je bellen, want op mail antwoord hij niet. Voordeel is dat deze persoon het tenminste even vermeld in de advertentie ipv gewoon niet te reageren zoals de meesten >:( .


Yes, ik ga vanavond even bellen met die vriend van me die in Frankrijk woont of hij er eens een telefoontje aan wil plegen...

BerichtGeplaatst: Wo Jun 09, 2010 8:56 pm
door Alpine
Al koop je de auto voor de onderdelen als de cas verrot is.
Wat dan weer jammer is bij te naam stellen
zijn de nieuwe kentekenplaten op een auto uit '86

Ben benieuwd hoe het gesprek afloopt

BerichtGeplaatst: Wo Jun 09, 2010 9:31 pm
door Rossy
Ik ga je even telefonisch lastigvallen.

Antonio.

BerichtGeplaatst: Wo Jun 09, 2010 9:35 pm
door Gerjan_Karssen
en mocht je een chauffeur nodig hebben voor de aanhanger........ :P,

een 5-deurs witte turbo! veel interessanter dan die TSE lijkt mij. Voor een Hobby-auto zou ik zeker voor de turbo gaan ^O^

BerichtGeplaatst: Wo Jun 09, 2010 10:12 pm
door Johan
Goed, de huidige stand van zaken:

Mijn lokale agent (lees één van mijn beste vrienden:p) gaat morgen, of anders vrijdag contact opnemen met de verkoper. Ik ga hem zodadelijk een mail sturen met welke vragen hij zal moeten stellen. Graag hoor ik van jullie nog suggesties in het geval ik iets vergeet.

Ik heb het er met Antonio al even over gehad via de telefoon; bij de auto komt dus ook een 2e motor, met versnellingsbak. Hoe kan ik deze het beste mee nemen? Achterin de 11 die op de aanhanger staat, of achterin de Laguna (leder bekleding :X )

Ik heb besloten dat ik een oprijwagen te duur vind en ik het toch echt moet doen via mijn eigen auto + een aanhanger. Qua gewicht achter de auto moet dit net (niet) kunnen (maximale trekgewicht Laguna is 1450 kg, aanhanger leeg 580kg, 11 turbo 900kg? =1480kg)

Aan een klusruimte wordt inmiddels ook gewerkt, bedankt Antonio!

BerichtGeplaatst: Wo Jun 09, 2010 10:34 pm
door Gerjan_Karssen
Die jouw laguna mag de aanhanger ook wel hebben. Dat is een goedkopere optie dan zo'n oprijwagen. Ik heb hier ook wel eens voor zitten kijken, maar die dingen lopen aardig in de papieren als je in een dag tijd veel km's rijdt.

en vragen wat betreft zo'n 11je? ik zou alleen roest en schades als vijand zien. Je moet de auto toch zien om je oordeel over de rest te kunnen vellen.

Verder zou ik het torretje gewoon in de 11 leggen. dan heb je ook geen last van "luchtjes" afkomstig van deze motor.

Ben benieuwt of johan binnenkort bij de rdw staat met een witte 11 turbo :P

BerichtGeplaatst: Wo Jun 09, 2010 10:39 pm
door RPV
Ik zou in ieder geval even vragen waarom de motor niet loopt.

Motor in een oude deken wikkelen en gewoon achter in de Turbo leggen. Wel even kijken of er geen vloeistoffen meer uit kunnen komen, dat geeft zo'n troep :wink:

Een vijfdeurs Turbo is wel uniek in NL, maar uberhaupt is een phase 1 Turbo uniek *:)*

En dat met het aanhanger gewicht zou ik gewoon even door de vingers zien O-)

BerichtGeplaatst: Wo Jun 09, 2010 10:42 pm
door Johan
RPV schreef:Ik zou in ieder geval even vragen waarom de motor niet loopt.

Motor in een oude deken wikkelen en gewoon achter in de Turbo leggen. Wel even kijken of er geen vloeistoffen meer uit kunnen komen, dat geeft zo'n troep :wink:

Een vijfdeurs Turbo is wel uniek in NL, maar uberhaupt is een phase 1 Turbo uniek *:)*

En dat met het aanhanger gewicht zou ik gewoon even door de vingers zien O-)


Het probleem is in het geval van de motor achterin de 11 is dat er nog eens 200kg extra bijkomt op de aanhanger, dat wordt wellicht wat veel om door de vingers te zien... O-)

Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik een 5-deurs altijd mooier heb gevonden dan een 3 deurs... Dat geldt ook voor een Turbo, helemaal als die dan nog wit is ook.

BerichtGeplaatst: Wo Jun 09, 2010 10:46 pm
door RPV
Johan schreef:Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik een 5-deurs altijd mooier heb gevonden dan een 3 deurs... Dat geldt ook voor een Turbo, helemaal als die dan nog wit is ook.


Wit ben ik het mee eens, maar dat een vijfdeurs mooier is dan een driedeurs kan ik het natuurlijk niet mee eens zijn :wink:

BerichtGeplaatst: Wo Jun 09, 2010 11:03 pm
door Gerjan_Karssen
200 kg is ook wel heeel erg overschat denk ik hoor. ik gok dat het zaakje zo rond de helft weegt. (+/- 100 kg)

Die laguna mag 1650 trekken? dat kan in principe wel, maar met extra motor op de aanhanger ga je denk ik wel iets over dit gewicht heen. maar of ze daar zo moeilijk over gaan doen? voor de zekerheid miss toch maar in de laguna ?

BerichtGeplaatst: Wo Jun 09, 2010 11:12 pm
door RPV
Wij hebben ook een reserveblok staan. Deze kan ik met enige inspanning in mij eentje optillen, dus lijkt 200kg ook wat veel van het goede.

BerichtGeplaatst: Wo Jun 09, 2010 11:17 pm
door Le_Monstre
Mooi hoor zo'n Phase 1 Turbo.
Hoop dat het wat wordt!

BerichtGeplaatst: Wo Jun 09, 2010 11:20 pm
door Alpine
Het is een plaatje van een 11T,maar zie toch liever een 3-drs.
Gezien er weinig keus is zou ik hier ook tevreden mee zijn,succes ^O^

BerichtGeplaatst: Wo Jun 09, 2010 11:36 pm
door Johan
Gerjan_Karssen schreef:200 kg is ook wel heeel erg overschat denk ik hoor. ik gok dat het zaakje zo rond de helft weegt. (+/- 100 kg)

Die laguna mag 1650 trekken? dat kan in principe wel, maar met extra motor op de aanhanger ga je denk ik wel iets over dit gewicht heen. maar of ze daar zo moeilijk over gaan doen? voor de zekerheid miss toch maar in de laguna ?


De Laguna mag 1450kg trekken. Met een lege aanhanger van 580kg en een 11 van 900kg zit je dus al op 1480kg... Dus idd voor de zekerheid dan waarschijnlijk toch maar in de Laguna.

RPV schreef:Wij hebben ook een reserveblok staan. Deze kan ik met enige inspanning in mij eentje optillen, dus lijkt 200kg ook wat veel van het goede.


Ok dat is goed nieuws!

Le_Monstre schreef:Mooi hoor zo'n Phase 1 Turbo.
Hoop dat het wat wordt!


Anders ik wel ja...*:)*

Alpine schreef:Het is een plaatje van een 11T,maar zie toch liever een 3-drs.
Gezien er weinig keus is zou ik hier ook tevreden mee zijn,succes ^O^


Whaha, dank je! Ieder zo zn meug dan denk ik hè...