Reactietopic Voorjaarsmeeting 3 Mei Steenbergen

Alles over komende en afgelopen evenementen van de Renault 9-11 Club.

Moderators: RPV, Gerjan_Karssen

Berichtdoor Spekkie » Za Mei 03, 2008 8:07 pm

Ik sluit me bij beide bovenstaande berichten van Ben volledig aan. Leuke dag gehad in het Zeeuwse, een leuke door Jelle bedachte gereden route gereden over en langs dijkjes, vertrokken bij de Renault dealer in Steenbergen en nog 2 andere Renault dealers op de route aangedaan. Bij iedere dealer een presentje gehad, nog een Alliance kunnen bekijken (en nog wat anders zeldzaam Engels) en door diverse plaatjes gekomen waarvan ik de naam nog nooit gehoord had. Ook heel leuk, vlak na het vertrek bij de 2e dealer vandaan zijn we nog benaderd door een man die de 11-jes herkende, want had er destijds ook 2 gehad. Hebben we nog even leuk mee gepraat. En ik weet nu waar de 11 Turbo die ik nu in bezit heb uit elkaar geweest en later weer gespoten is. Tel nog daarbij op het mooie weer van vandaag en ik heb een zeer geslaagde dag gehad.
Groetjes, Ferdinand.
Gebruikers-avatar
Spekkie

Berichtdoor dijk5 » Za Mei 03, 2008 10:29 pm

Ga ik als niet lid een keer met mijn man mee, ook een keer zijn hobby bekijken...Zie ik tot mijn schrik de gigantische belangstelling :?
Het was prachtig weer 8) , een mooie route, met veel zorg uitgestippeld.
Bij elke garage die we bezochten een leuk presentje gekregen, zelfs ik.
Als klap op de vuurpijl nog een Jaguar E-type gezien; we hebben er zelfs in gezeten. Al met al een geslaagde dag!
De lage opkomst valt mij dan ook zwaar tegen. Klasse jongens voor diegene die er wel waren. ^O^

Groetjes Tanja
de groeten van Lino
Gebruikers-avatar
dijk5

Berichtdoor Johan » Za Mei 03, 2008 10:31 pm

Ik was er erg graag bij geweest mensen, ik zat helaas vast aan familie verplichtingen...
De dag klinkt in elk geval erg leuk en baal dan ook behoorlijk.
Johan

meeting 3 mei

Berichtdoor jh.boersma » Zo Mei 04, 2008 5:48 pm

hallo ik wil iederen nog bedanken om dat jullie zijn ge komen ^O^ :) gr jelle en tot 24 mei dan .
Gebruikers-avatar
jh.boersma

Berichtdoor Spekkie » Vr Mei 09, 2008 12:23 am

Alsnog 2 fotoos :T. En dat dankzij een toevallige passant die ook 2 maal een Renault 11 gehad heeft.
Zag ons rijden en de auto op de achtergrond op de 2e foto is van hem. Renault heeft dus atijd nog zijn interesse.
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Spekkie

Berichtdoor renaultjoe » Zo Mei 11, 2008 6:18 pm

Mooie kleurencombi
R11 GTX fase 2
Megane III GT estate
Gebruikers-avatar
renaultjoe

Berichtdoor Spekkie » Vr Mei 16, 2008 5:21 pm

Nog 2 fotoos, (film is vol), inplaats van naast elkaar achter elkaar en nog een naast elkaar maar dan meer van voren .
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Spekkie

Vorige

Terug naar Evenementen