Stoppenkast renault 9

Voor al je overige problemen, tips en opmerkingen omtrent zaken als: audio, tuning, interieur enz.

Moderators: RPV, Gerjan_Karssen

Stoppenkast renault 9

Berichtdoor ClerckxR9 » Za Jun 16, 2018 11:34 am

Hey allemaal! Ik ben mijn renault 9 aan het opknappen en aan het verbeteren.
Ik ben van zin om nieuwe cibie mistlampen te installeren in mijn voorste bumper en hiervoor moet ik dus wat kabels leggen, Dit ga ik doen aan de hand van een 'fuse tap' (een kleine zekering die een extra zekering toelaat), een relais en een extra knopje. Nu was ik aan het zoeken waar ik deze 'fuse tap' kan steken. Zit er in een renault 9 onder de motorkop ook een stoppenkast of is die onder het handschoenenkastje de enige? Het gaat hier over een renault 9 Broadway 1.4 van 1986 :)
Renault 9 GTL 1987
Renault 9 Broadway 1986
ClerckxR9

Re: Stoppenkast renault 9

Berichtdoor Wilfred. » Za Jun 16, 2018 8:12 pm

Welkom

Goed bezig dat je de 9 aan het opknappen bent
Onder het handschoenkastje is de enige zekering kast. Heb je deze 9 al lang in bezit?
Gebruikers-avatar
Wilfred.

Re: Stoppenkast renault 9

Berichtdoor ClerckxR9 » Zo Jun 17, 2018 5:05 pm

Bedankt voor jouw antwoord! Mijn eerste auto was een r9 gtl uit 87, die heb ik 2 jaar gehad maar deze was helemaal rot en het stuurhuis was kapot. daarna heb ik met veel geluk een andere gevonden maar deze was in slechte staat dus ben ik er direct aan begonnen om hem op te knappen, ik heb mijn 'nieuwe' nu al bijna een jaar in mijn bezit :) volgende upgrades die ik ga doen zijn herspuiten en alle roest volledig verwijderen :)
Renault 9 GTL 1987
Renault 9 Broadway 1986
ClerckxR9

Terug naar Overige