Pagina 2 van 2

wilfred

BerichtGeplaatst: Do Feb 16, 2006 10:39 pm
door Wilfred.
Foto's Foto's..

BerichtGeplaatst: Do Feb 16, 2006 11:11 pm
door dave1602
iets in de buurt van de 85000km.
niet echt veel dus

BerichtGeplaatst: Zo Feb 19, 2006 11:42 am
door Yvonne
Nou. nou mensen, ik zal me er zelf ook eens mee gaan bemoeien. Ik heb namelijk terug gelezen dat dave nogal negatief is over mijn auto.

Ik ben Yvon de vriendin van dave1602 en rijdt dus in een renault 9 uit (inderdaad)1982.
Hij start altijd en laat mij nooit in de steek natuurlijk. :wink:
Alleen de kachel was kapot maar die is in de tussentijd weer gemaakt.

Mijn auto heeft in ieder geval nog nooit een zomaar kapotte accu gegeven en dat kun je van die 1602's niet zeggen.

BerichtGeplaatst: Zo Feb 19, 2006 12:02 pm
door Ralph
Zo is het maar net! :D Welkom Yvonne!

BerichtGeplaatst: Ma Feb 20, 2006 11:28 am
door dave1602
ik moet inderdaad bekennen dat de R9 erg betrouwbaar is, en hij/zij doet t altijd.

en ja het is ook zo dat ik slechts 1x echt ben stil komen staan met de 1602 :cry: met een kapotte accu.

BerichtGeplaatst: Di Feb 21, 2006 1:15 am
door Jan-Geert
en als de kachel echt verstopt is gebruik dan een WC EEND , goed resultaat gegarandeerd!

BerichtGeplaatst: Vr Feb 24, 2006 4:27 pm
door Yvonne
1 x stil komen staan in het uur dat klopt... :lol:

BerichtGeplaatst: Zo Jun 10, 2007 7:39 pm
door Rosemarie
Via een bomen reactie van Dave1602 kwam ik op het kachelprobleem van Yvonne terecht.

Ik heb dat allemaal zo'n beetje gelezen, erg technisch.

Als ik in m'n auto zit, dan zie ik twee zwarte roosters met een schuifknop in het midden.
Als ik deze schuifknop omhoog zet krijg ik koude lucht (winter erg koud, nu lekker fris)!
Ik vraag me af of dat zo hoort, volgens mij niet!
Onder de motorkap kan ik geen slangen vinden, alleen de aanjager (?, propeller die lucht onder de motorkap wegzuigt naar de cabine).
In het boekje kan ik niets daarover vinden.
Hoort daar koude lucht uit te komen in plaats van warme, of zit er iets niet goed.
Hoe zit dat?

P.s. Het is niet zo dat er enkel maar koude lucht komt (deze en andere roosters).
Het geldt alleen met de beide roosters in het midden en dat schuifje.

Groet,
Roosje

BerichtGeplaatst: Zo Jun 10, 2007 8:56 pm
door dave1602
Roosje schreef:Via een bomen reactie van Dave1602 kwam ik op het kachelprobleem van Yvonne terecht.


:roll: haha, zo zie je maar achter alles zit een reden :lol:

BerichtGeplaatst: Ma Jun 11, 2007 8:03 am
door Gerjan_Karssen
P.K. schreef:De middelste zijn bedoeld voor enkel frisse lucht. De buitenste twee zijn voor verwarmde lucht!


en dat vindt ik werkelijkwaar geniaal! Heerlijk die "rijwind" via die luchtkanalen...zorgt ervoor dat de raampies iets langer dicht kunnen blijven bij een wat hogere temperatuur......ik snap niet waarom dat niet meer in de espace zat

Gr
RenSport

BerichtGeplaatst: Ma Jun 11, 2007 11:30 pm
door renaultjoe
RenSport schreef:
P.K. schreef:De middelste zijn bedoeld voor enkel frisse lucht. De buitenste twee zijn voor verwarmde lucht!


en dat vindt ik werkelijkwaar geniaal! Heerlijk die "rijwind" via die luchtkanalen...zorgt ervoor dat de raampies iets langer dicht kunnen blijven bij een wat hogere temperatuur......ik snap niet waarom dat niet meer in de espace zat

Gr
RenSport


Bij mijn eerste 11 had ik over die zwarte panelen ook nog eens luchthappers(orgineel turbo fase 1) dan hoefde je ventilator nooit te gebruiken, laat dit nu niet het sterkste punt zijn, dus ideaal.

Re: koude kachel

BerichtGeplaatst: Vr Okt 25, 2013 11:32 pm
door Spring1.2
Ik snap dat ik nu reageer op een bericht uit 2006, maar die tip van Antonio is geniaal!!
Ik heb weer verwarming in mijn auto!! *:)*