TOA

Mededelingen omtrent de Renault 9-11 Club en deze site.

Moderators: RPV, Gerjan_Karssen

TOA

Berichtdoor Ralph » Wo Jun 18, 2008 2:44 pm

Beste mensen,

Met veel plezier heb ik sinds eind 2005 dit forum en de site die eraan hangt beheerd. Toch wil ik vragen of er iemand is die dit van mij zou willen overnemen. Het kost me teveel tijd en de lol gaat er voor mij langzamerhand wat van af.
Heeft een van jullie verstand van het beheren van een site (dreamweaver, ftp, etc) en forum (php), of weet je iemand die dit zou willen doen? Dan hoor ik dat graag!

Ralph
ralph a choisi elf
Laguna 2 ph.2 2.0T Aut.
Gebruikers-avatar
Ralph
Site Admin

Berichtdoor Rossy » Wo Jun 18, 2008 9:41 pm

Helaas heb ik van geen van alle programma's verstand en de tijd is bij mij ook niet al te ruim aanwezig, anders had ik dit zeker willen doen.
Ik vind het wel heel spijtig dat je ermee wilt ophouden.
Is het geen optie om aan te blijven als een soort van vice-admin.
Kan je bij problemen bijspringen als het nodig is.
Ik weet dat bij CC Bartjuuuh ook niet altijd evenveel tijd heeft maar hij heeft hulp gevonden in een hele goede tweede administrator.
Samen met het team van actieve moderators is het daar goed bij te houden.
Ik ben van mening dat de oprichter niet zomaar het bijltje erbij neer zou moeten gooien, tenzij het echt niet anders kan uiteraard.

Antonio.
Je hoeft geen elf te zijn om een 11 te rijden _O^
--------------------------------------------------------
Gebruikers-avatar
Rossy

Berichtdoor aldo » Do Jun 19, 2008 2:19 pm

voor mij geld hetzelfde....weet niks van php dreamweaver en heb maar beperkt de tijd... maar ben natuurlijk altijd te vragen als het niet anders kan
R9 GTX ->NS-16-PN
www.myspace.com/aldotic
Gebruikers-avatar
aldo

Berichtdoor Gerjan_Karssen » Do Jun 19, 2008 3:21 pm

Ralph,

ik zou niet weten wat ik me moet voorstellen bij het beheren van een forum als deze, en heb ik geen flauw idee hoeveel tijd hier in zit.

Is het niet mogelijk om een aantal taken te verdelen over leden die regelmatig hier op de site komen.

het zou jammer zijn, maar anders moeten we verder gaan op de MSN-groep, of het renaultforum gaan gebruiken. dan heb je zelf geen last meer van dit forum.
Vive La Différance
R11 GTL
Gebruikers-avatar
Gerjan_Karssen

Berichtdoor Johan » Do Jun 19, 2008 3:53 pm

Ik wil me ook best aanmelden om enige taken over te nemen. Maar van de echt technische kanten van het webmasteren heb ik geen kennis.
Het zou zonde zijn als dit hier verloren gaat...
Johan

Berichtdoor renaultjoe » Do Jun 19, 2008 7:02 pm

Ik vind het ook jammer, voor de rest idem, ook ik heb geen verstand van computer programma's.
R11 GTX fase 2
Megane III GT estate
Gebruikers-avatar
renaultjoe

Berichtdoor Eer » Vr Jun 20, 2008 7:41 pm

Misschien wat taken verdelen???
Ik wil best iets doen..

Eer
Eer

Berichtdoor Renaultgekken » Vr Jun 20, 2008 8:18 pm

Ik doe wel wat met FTP en onze eigen site.
Alleen de tijd ontbreekt omdat ik in september weer ga studeren.
Dus ben ik bang er geen tijd er voor te hebben.
Gebruikers-avatar
Renaultgekken

Berichtdoor renaultjoe » Wo Jun 25, 2008 6:02 pm

Ben je van plan om er defenitief een punt achter te zetten ralph?
R11 GTX fase 2
Megane III GT estate
Gebruikers-avatar
renaultjoe

Berichtdoor Ralph » Wo Jul 02, 2008 8:56 pm

Voorlopig hou ik het nog wel even vol.

Het is alleen dat de motivatie wat wegebt. Er is weinig aanwas van nieuwe forumleden. De harde kern blijft hetzelfde, bij meetings steeds dezelfde gezichten (jullie zijn allemaal heel aardig hoor! :) )
Er zijn wel nieuwe forumleden zo af en toe. Die hebben dan een 9 of 11 gekocht en zijn aanvankelijk enthousiast. Na een tijdje gaat de lol er af (of een andere reden) en staat het ding weer te koop. Die forumleden zien we dan ook hier niet meer terug.

Tja, en de 9 en de 11 worden nou ook niet populairder ofzo, ook niet nu ze 25 jaar en ouder zijn. Renault is sowieso een niet zo geliefd automerk.
Men loopt eerder weg met een 505, Horizon of BX. Een R9 of 11 gaat zonder pardon naar de sloperij.

We zien wel even. Desnoods blijft het forum opzichzelf bestaan (zonder site/register). Met een paar extra moderators blijft het wel draaien. Moet tzt wel naar een ander platforum. Whizzkids zijn voor een paar tientjes in te huren. Ook voor de provider moet geld worden betaald. Een penningmeester zou handig zijn!

Wie weet komt er ooit nog een soort van overkoepelende site met jaren 80 Renaults! R5-9-11-21-25-Espace...
ralph a choisi elf
Laguna 2 ph.2 2.0T Aut.
Gebruikers-avatar
Ralph
Site Admin

Berichtdoor Gerjan_Karssen » Wo Jul 02, 2008 9:41 pm

ralph,

het moet wel even gezegt worden dat het forum en de website er altijd gelikt uitziet en correct werkend is! hulde daarvoor!

je hebt helemaal gelijk wat betreft de populariteit van de oude renaults. het is inderdaad een minder geliefd merk wat oldtimers betreft.

tevens...Dankzij deze site heb ik denk ik mede een 11 gekocht...en geloof me....zonder dit forum was de rode 11 al lang platgestampt, en verwerkt in de nieuwe koleos.

Wat betreft die overkoepelend forum...dat is er natuurlijk al wel een beetje. (www.renaultforum.nl) Alleen werkt deze site langzaam, slecht onderhouden, en weinig activiteit. juist daarom vindt ik dat je het uitermate netjes doet...van bugs, spam en pagina's die niet willen laden hebben wij op dit forum geen last. Dat wil zeggen dat de moderator toch wel een extreem grote pluim verdiend ^O^

Financieel kan en wil ik wel bijdragen en wss zullen er wel meerdere zijn die jouw willen steunen hierin.

een grote pluim voor ralph ^O^
Vive La Différance
R11 GTL
Gebruikers-avatar
Gerjan_Karssen

Berichtdoor Ralph » Wo Jul 02, 2008 10:33 pm

Bedankt hoor! ^O^
ralph a choisi elf
Laguna 2 ph.2 2.0T Aut.
Gebruikers-avatar
Ralph
Site Admin

Berichtdoor renaultjoe » Wo Jul 02, 2008 10:40 pm

Ik vind het ook altijd keurig voor elkaar ^O^
R11 GTX fase 2
Megane III GT estate
Gebruikers-avatar
renaultjoe

Berichtdoor Rossy » Wo Jul 02, 2008 10:44 pm

Inderdaad, het renaultforum is niet echt bij de tijd en daar is het ook niet echt druk te noemen.
Wat je misschien wel kan doen is eens kijken wat de CAR voor ons kan betekenen.
Denk aan de 25 die ook onder de CAR draait maar toch een eigen leven leidt.
Misschien is dat een optie wanneer je het echt niet meer ziet zitten.

(ik zit er ook aan te denken om dit forum te verlaten, ik kan helaas niet alle auto's die ik leuk vind hebben/houden, als ik nog een keer een Alliance convertible kan kopen kom ik dan weer terug)

Antonio.
Je hoeft geen elf te zijn om een 11 te rijden _O^
--------------------------------------------------------
Gebruikers-avatar
Rossy

Berichtdoor Ralph » Wo Jul 02, 2008 11:37 pm

Ach Antonio toch, af en toe een berichtje of een handige tip van jouw kant kunnen we echt niet missen. Jij bent toch ook van het eerste uur.
ralph a choisi elf
Laguna 2 ph.2 2.0T Aut.
Gebruikers-avatar
Ralph
Site Admin

Volgende

Terug naar De Club