De Site

Mededelingen omtrent de Renault 9-11 Club en deze site.

Moderators: RPV, Gerjan_Karssen

Berichtdoor Ralph » Ma Mei 05, 2008 9:33 pm

Afbeelding

Ons logo is gejat!
Als ze het nu eerst hadden gevraagd...
Het achterlicht van de 11 zit trouwens verkeerd.
ralph a choisi elf
Laguna 2 ph.2 2.0T Aut.
Gebruikers-avatar
Ralph
Site Admin

Berichtdoor Renaultgekken » Ma Mei 05, 2008 9:50 pm

Toch leuk dat ze het gebruiken zou ik zeggen, dan wordt je wereldwijd geroemd.
Gebruikers-avatar
Renaultgekken

Berichtdoor Spekkie » Ma Mei 05, 2008 9:58 pm

Het achterlicht van de 11 zit inderdaad te ver naar voren. En het huidige Renault-logo is gebruikt, ipv dat wat op de 9ens en 11jes gemonteerd zit.
Ook vind ik persoonlijk dat te hoog staan, had ook in de onderste blauwe baan moeten staan. De uitvoering laat dus nogal wat te wensen over.
Maar je kunt altijd daar gaan klagen :P
Gebruikers-avatar
Spekkie

logo

Berichtdoor jh.boersma » Ma Mei 05, 2008 10:03 pm

ik vindt de logo mooi je kan de logo eem neemen naar een meeting op 24 mei !!!!! :Y gr jelle
Gebruikers-avatar
jh.boersma

Berichtdoor Cachy » Wo Mei 07, 2008 10:38 pm

Dear Dutch colleagues, above all I should apologize for my English that is not very good, and on behalf of people that we arm this club I apologize them for the use of your logo. Your logo was seen in Internet and we like a lot, and believing that for you, it will be a honor that another club used it, we decide to use them us, with some modifications like the flag Argentina, one doesn't eat to apologize for the audacity that we have taken.
The passion that unites them to you for your cars is therefore the same one that unites us, we consider it, as if they were our bigger siblings, since our club is very young. From since the doors of our club like the my house in particular, and I think that the other members of this club are open to all your members.
I request them permission to be able to use your logo in ours, I think that they should deliberate among all your members club to make the decision.
The decision that you/they take, will be accepted by us without any critic or complaint.
I hope they have one restored good toward us, I leave him a very big hug

Engineer Oscar Alejandro Bassan
PD: For further communication I leave them my electronic mail: cachy44@hotmail.com,
Since I ignore the Dutchman a translator of Internet it uses for you send you them in your language

Lieve Nederlandse collega's, vooral zou ik voor mijn Engels moeten verontschuldigen me dat niet heel goed is en ten gunste van mensen dat wij deze club bewapenen die ik hen voor het gebruik van uw logo verontschuldig me. Uw logo werd in Internet gezien en dat wij houden van veel, en geloven dat voor u, het zal zijn een eer dat nog een club het gebruikte, wij beslissen te gebruiken hen ons, met sommige wijzigingen zoals de vlag Argentinië, een niet eet te verontschuldigen zich voor de vermetelheid die wij hebben genomen. De passie die hen naar u voor uw auto's verenigt is daarom de zelfde dat ons verenigt, wij beschouwen het, alsof zij onze grotere broers en zussen waren, sinds onze club is heel jong. Van sinds de deuren van onze club hou van het mijn huis in het bijzonder en ik denk dat de andere leden van deze club open naar alle uw leden zijn. Ik verzoek hen toestemming kunnen gebruiken uw logo in de vane ons, ik denk dat zij onder alle uw leden zouden moeten beraadslagen knuppel de beslissing te maken. De beslissing dat u/zij nemen, zal worden aangenomen door ons zonder critici of klacht. Ik hoop dat zij een hersteld hebben dat goed is naar ons, verlaat ik hem een heel grote omhelzing

Ingenieur Oscar Alejandro Bassan

PD: Voor verdere communicatie verlaat ik hen mijn e-mail: cachy44@hotmail.com, Aangezien ik de Hollander een vertaler van Internet negeer die het voor u gebruikt stuurt u hen in uw taal
Cachy

Berichtdoor Ralph » Do Mei 08, 2008 1:59 pm

It's okay Cachy!
ralph a choisi elf
Laguna 2 ph.2 2.0T Aut.
Gebruikers-avatar
Ralph
Site Admin

Berichtdoor Cachy » Do Mei 08, 2008 8:08 pm

Beschouwde vriendelijk, ik kan hen dus, dank u heel veel door zijn machtiging noemen om zijn logo te gebruiken, ik vraag aan hen alstublieft sturen een e-mail naar mij naar de mijn richting om een zekerheid van van uw toestemming te hebben. Het zal dienen ons naar de toestemming te het in toekomst in een pagina van Internet kunnen publiceren. Ook verzoek ik toestemming naar hen om dingen van onze auto's hier te schrijven, telkens als het wordt begrepen wat ik schrijf en aankomen zijn vriendelijk beide clubs, van te zijn, maar dit om te zeggen naar hem die wanneer hebben onze pagina van Internet wij een aansluiting naar uw pagina zullen zetten. Dank u heel veel, door de aandacht die zij mij gaven, verlaat ik een geweldige omhelzing hen van Argentinië Cachy
Cachy

Berichtdoor Ralph » Do Mei 08, 2008 9:25 pm

Okay, but free beers for us when we visit Rosario.
Ans stop embracing me.
ralph a choisi elf
Laguna 2 ph.2 2.0T Aut.
Gebruikers-avatar
Ralph
Site Admin

Berichtdoor Cachy » Vr Mei 09, 2008 5:30 am

The beers are always cold for when they want to come, they will also have the roasted one clever, and our people's hospitality a hug Cachy
Cachy

Berichtdoor Ralph » Ma Sep 29, 2008 1:26 pm

Hey, ik zie dat door de update een paar smilies zijn overgeschreven. Ik zal het vanavond eens even bekijken.
ralph a choisi elf
Laguna 2 ph.2 2.0T Aut.
Gebruikers-avatar
Ralph
Site Admin

Berichtdoor renaultjoe » Wo Okt 01, 2008 4:56 pm

Zie net dat de spring weer terug is, dan de smiley's zeker ook weer.
R11 GTX fase 2
Megane III GT estate
Gebruikers-avatar
renaultjoe

Berichtdoor Ralph » Wo Okt 01, 2008 9:12 pm

Hey, is de Spring er weer? Ik ga het meteen weer aanpassen. :)
ralph a choisi elf
Laguna 2 ph.2 2.0T Aut.
Gebruikers-avatar
Ralph
Site Admin

spring

Berichtdoor ben » Do Okt 02, 2008 7:00 pm

Mag ik vragen welke spring je bedoeld.
Gr Ben.
ben

Berichtdoor renaultjoe » Do Okt 02, 2008 7:02 pm

Op de voorpagina van de site stond een spring afgebeeld.
R11 GTX fase 2
Megane III GT estate
Gebruikers-avatar
renaultjoe

Berichtdoor Ralph » Do Okt 23, 2008 9:49 pm

Wil iemand het moderatorstokje van PK overnemen?
Je krijgt toegang tot het administratiegedeelte van de site, en zo kun je berichten van anderen aanpassen, verplaatsen, bewerken enzovoorts.

Misschien wil Rossy ook wel worden afgelost.
ralph a choisi elf
Laguna 2 ph.2 2.0T Aut.
Gebruikers-avatar
Ralph
Site Admin

VorigeVolgende

Terug naar De Club