Mistlampen R5GTT en R11t; hetzelfde?

Voor al je overige problemen, tips en opmerkingen omtrent zaken als: audio, tuning, interieur enz.

Moderators: RPV, Gerjan_Karssen

Mistlampen R5GTT en R11t; hetzelfde?

Berichtdoor RPV » Di Feb 10, 2009 10:35 am

Weet iemand toevallig of de mistlampen van de R5GTT en de R11T gelijk zijn? Ik ben op zoek naar de Cibie kapjes voor deze lampen, maar deze worden enkel aangeboden voor de R5GTT. De lampen hoeven dus niet exact hetzelfde te zijn, als ik maar weet of de kapjes passen.

Wat ik overal overigens tegenkom is de naam Cibie airport 35. Zijn dit de lampen op beide Renaults?
RPV

Berichtdoor Johan » Di Feb 10, 2009 7:54 pm

Na mijn weten zijn ze inderdaad hetzelfde. Zowel voor de Ph1 als de Ph2 11 zijn ze hetzelfde als de Ph1 & Ph2 superCinq.

100% zeker durf ik het echter niet te zeggen...
Johan

Berichtdoor Rossy » Di Feb 10, 2009 10:23 pm

De mistlampen van de 5 Phase 1 zijn gelijk aan die van de 9 en 11 Phase 1.
Deze zijn o.a. ook te vinden in de Peugeot 205, de Citroën AX, de Seat Ronda, de Rover 200-serie, de Rover 800 serie en de Aston Martin Lagonda
De mistlampen van de 5 Phase 2 zijn gelijk aan die van de 9 en 11 Phase 2 en ook van de 19 Phase 1 en de 21 en de 25 en de Espace 1 en de Clio 1 Phase 1 en 2.

De Cibie 35 Airport lampen zijn de lampen voor de eerste Phase.
Hier kunnen de kappen dus op gemonteerd worden.
Op de lampen van de tweede Phase passen ze niet en ik kan er ook niet achter komen of er kappen voor zijn.

Antonio.
Je hoeft geen elf te zijn om een 11 te rijden _O^
--------------------------------------------------------
Gebruikers-avatar
Rossy

Berichtdoor RPV » Di Feb 10, 2009 10:59 pm

Rossy schreef:De mistlampen van de 5 Phase 1 zijn gelijk aan die van de 9 en 11 Phase 1.
Deze zijn o.a. ook te vinden in de Peugeot 205, de Citroën AX, de Seat Ronda, de Rover 200-serie, de Rover 800 serie en de Aston Martin Lagonda
De mistlampen van de 5 Phase 2 zijn gelijk aan die van de 9 en 11 Phase 2 en ook van de 19 Phase 1 en de 21 en de 25 en de Espace 1 en de Clio 1 Phase 1 en 2.

De Cibie 35 Airport lampen zijn de lampen voor de eerste Phase.
Hier kunnen de kappen dus op gemonteerd worden.
Op de lampen van de tweede Phase passen ze niet en ik kan er ook niet achter komen of er kappen voor zijn.

Antonio.

@Antonio: Bedankt voor dit uitgebreide antwoord. Het leek volgens mij ook al niet te gaan passen, maar dat klopt dus.
RPV

Terug naar Overige