koplampen.

Voor al je overige problemen, tips en opmerkingen omtrent zaken als: audio, tuning, interieur enz.

Moderators: RPV, Gerjan_Karssen

koplampen.

Berichtdoor ben » Ma Feb 09, 2009 7:56 am

Hallo mensen .
Een vraag aan jullie.
De dubbele koplampen van de R 9 en 11 van het eerste type.
Kunnen die ook geplaatst worden in de R 9 met enkele koplampen, type 1.
gr ben.
ben

Berichtdoor RPV » Ma Feb 09, 2009 10:04 am

Ik denk dat het enkele plaatwerk wat achter de koplampen zit vervangen moet worden omdat dit plaats bied aan de schroefpunten voor een dergelijk type lampen, maar zeker weet ik dit niet. Wat ik wel zeker weet is dat bij het type met de dubbele lampen er vier uitsparingen zitten, voor elke lamp lamp 1.

Succes!
RPV

Berichtdoor Gerjan_Karssen » Ma Feb 09, 2009 11:15 am

Afbeelding

Afbeelding

op de eerste foto staat een front van een R9/11 van +/- 1984. je kunt al verschil zien tussen de delen waar de verlichting aan zit als er gekeken wordt naar de 2de foto (R11 '87).

Zoals op de eerste foto's al te zien is zijn er in ieder geval verschillende bestelnummers geweest voor het voorfront.

Ach, maar wie weet past het met een beetje creatief "plaatwerken" allemaal wel.

Gr
Vive La Différance
R11 GTL
Gebruikers-avatar
Gerjan_Karssen

Berichtdoor RPV » Ma Feb 09, 2009 1:54 pm

RenSport schreef:op de eerste foto staat een front van een R9/11 van +/- 1984. je kunt al verschil zien tussen de delen waar de verlichting aan zit als er gekeken wordt naar de 2de foto (R11 '87).

Zoals op de eerste foto's al te zien is zijn er in ieder geval verschillende bestelnummers geweest voor het voorfront.

Ach, maar wie weet past het met een beetje creatief "plaatwerken" allemaal wel.

Gr

Tweede foto is idd een '87er die al de brede lampunits heeft. Het sub paneel hierachter heeft dus een groot gat. De versie met dubbele heeft twee separate gaten aan elke kant.
RPV

Berichtdoor ben » Ma Feb 09, 2009 9:32 pm

Heren alvast bedankt voor de antwoorden die jullie mij hebben gegeven.
Ga het binnen kort bekijken of het mogelijk is.
Gr Ben. 11 TL.
ben

Berichtdoor RPV » Di Feb 10, 2009 11:23 pm

Hoi Ben,

Ik vond op de nederlandse renault 11 pagina nog deze foto:

http://groups.msn.com/NederlandseRenault11Club/eervoleindevaneentl.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=474

Dit is het front van een R11 met dubbele koplampen. Is niet een heel lichte foto, maar is denk ik wel te zien.
RPV

koplampen.

Berichtdoor ben » Wo Feb 11, 2009 8:19 pm

Ik ga terzijner tijd de lampen er uit halen en dan kijken of het dezelfde bevestiging heeft als de de dubbele lampen.
Gr Ben.
ben

Terug naar Overige